marți, 7 septembrie 2010

Un strop de fericire...



     Printre picaturile roz despre care va povesteam ieri, printre prietenii care ma ajuta mereu, se afla... un pisoi. Iubita mea, YUKI. Cea mai frumoasa... si de altfel, singura pisica din viata mea.
     Cand o vad cu labutele ei mici si cu ranjetul acela misterios, in momente de suparare... ma face sa uit de necazuri. Si luand-o in brate simt cum vrea sa ma linisteasca.
    Aceasta picatura neagra a ajuns in viata mea dupa o ''ploaie'' de fulgi reci si albi. A venit la mine odata cu zapada incalzindu-mi sufletelul.
     Iarna a plecat de mult din inima mea inlocuind-o alte si alte anotimpuri.  Va doresc si voua o picatura neagra la fel de scumpa si pupacioasa ca a mea..:D
     

Un comentariu:

  1. pisicile elimina energiile negative din jur...
    cu toate astea, desi sunt biolog, am teama de pisici...

    imbratisari!

    RăspundețiȘtergere