vineri, 10 decembrie 2010

Ganduri de Craciun...

    Moşul a venit în cale!
    Cu sfială merg agale,
    Sa-l întreb, copil curios,
    -Ce mi-ai adus, dragă Moş?

   -Voi, sa ştiţi, scrisoarea mea,
   Avea ganduri bune ca:

   'Draga Moşule, adu-mi, te rog, fulgişori draguţi de nea.'
     
   Dar acum, sunt supărată,
   Moşul pleacă de îndată,
   Si el tot nu mi-a dat,
   Cadoul de neuitat.

   -Moşule, ce-am cerut,nu mi-ai adus,
   Dar sa stii ca eu am pus,
   In ghetutele curate,
   Scrisorele minunate!
  
   Acum, sa nu vii la mine-acasă,
   Sa mă vezi aşa furioasă!
   De mă vezi, nu-mi mai aduci,
   Sub brăduţ cadouri dulci.

{Ganduri de Craciun-scrise de Sofrone Ingrid}

2 comentarii:

  1. bravooo! e atat de frumoasa, sincera si adevarata poezia ta. :)

    si eu sunt putin suparata pe Mos ca nu imi aduce ce ii cer de vreo 2-3 ani... :)

    Sarbatori Fericite, fata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere